Garantija ir grąžinimas

GARANTIJA

Visoms prekėms, parduodamoms mūsų elektroninėje parduotuvėje bei parduotuvėje, esančioje Vilniuje, yra suteikiama 24 mėn. garantija.

Visoms prekėms galima pratęsti garantiją nuo 1 iki 5 metų. (www.spac.lt)

GARANTIJOS SĄLYGOS

Pirkėjui, įsigijusiam prekę iš mūsų, yra suteikiama 24 mėnesių garantija.

1. Garantija įsigalioja nuo pirkimo dienos ir galioja atsižvelgiant į žemiau pateiktas garantijos sąlygas.

2. Šio laikotarpio metu pirkėjui Lietuvos Respublikos teritorijoje yra garantuojama ištaisyti visus trūkumus, kurie gali iškilti naudojimo metu dėl medžiagų broko arba gaminimo klaidų.

Garantinio aptarnavimo atlikimas neatnaujina ir nepratęsia garantinio laikotarpio.

3. Garantija netaikoma:

gedimams, atsiradusiems netinkamai prijungus prietaisus prie elektros tinklo arba dėl elektros tinklų sutrikimų;

gedimams, atsiradusiems dėl cheminių medžiagų poveikio;

prietaiso spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);

gedimams, atsiradusiems jungiant gaminį į valstybinių standartų neatitinkančius elektros tiekimo, telekomunikacijų, kabelių tinklus, dėl kitų išorės veiksnių (pvz., drėgmės ar temperatūros poveikio), tai pat netinkamai elgiantis su prietaisu (pvz.: valymo, skutimo žymės, įbrėžimai ar kitokie mechaniniai pažeidimai);

gedimams ar defektams, atsiradusiems transportuojant prietaisus, jei juos gabena pats pirkėjas;

radus bandymo patekti į prietaiso vidų pėdsakų, taip pat, jei gaminys taisytas ne pardavėjo įgaliotame servise;

radus gaminio konstrukcijos ar schemos pakeitimų (išskyrus aprašytus vartotojo instrukcijoje);

radus mechaninių pažeidimų;

radus gedimų, kurie atsirado į prietaiso vidų patekus pašaliniams daiktams, medžiagoms, skysčiams ar gyvūnams (pvz., vabzdžiams);

radus gedimų, kurie atsirado dėl standartų neatitinkančių eksploatacinių medžiagų ar atsarginių dalių naudojimo;

jeigu gaminys, skirtas asmeniniam (buitiniam, šeimos) naudojimui, panaudotas verslo veiklai vykdyti, siekiant pelno, gamybiniais bei kitais tikslais, neatitinkančiais tikrosios prietaiso paskirties;

visais kitais atvejais, kai daikto trūkumai atsirado dėl to, kad pirkėjas nesilaikė vartotojo instrukcijos, arba daikto trūkumai atsirado dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos;

įprastai nusidėvinčioms prietaiso dalims, pvz.: lempoms, filtrams, baterijoms, akumuliatoriams, saugikliams, ausinėms, mikrofonams, laisvų rankų įrangos bei nuotolinio valdymo pulteliams, išoriniams maitinimo blokams ir įkrovimo prietaisams, sujungimo kabeliams, dangteliams, šaldytuvų kvapų sugėrikliams, lentynoms, dėžėms, atramoms, produktų saugojimo talpykloms, mikrobangų krosnelių lėkštėms ir lėkštės laikikliams su ratukais, grotelėms, dubenims, dulkių siurblių žarnoms, vamzdžiams, šepečiams, antgaliams, skalbyklių vandens įleidimo ar išleidimo žarnoms.

garantinis remontas netaikomas: plastikinėms, stiklinėms, guminėms ir popierinėms dalims, standartinėms kabelių dalims, įprastoms trumpalaikėms dalims ir priedams, tokiems kaip išorinės plastikinės dalys, variklio apdanga, saugiklis, lemputės, akumuliatoriaus baterija, diržai, oro valymo filtras.

4. Garantija gali būti nutraukta, jeigu:

prietaisą taisė asmuo ar įmonė, neįgaliota pardavėjo serviso;

prietaisas buvo akivaizdžiai sąmoningai sugadintas.

5. Garantinis talonas negalioja, jei:

nepateikiamas kasos čekis ar kitas pirkimą įrodantis dokumentas;

jis neteisingai užpildytas (turi būti pardavimo data, prekės pavadinimas, modelis, parduotuvės antspaudas ir pardavėjo parašas);

jame yra braukymų ir taisymų, nepasirašytų pardavėjo.

6. Gamintojas neatsako už avarijas ar žalą žmonėms, gyvūnams, turtui, įvykusius dėl vartotojo kaltės: nežinojimo ar prietaiso vartotojo instrukcijos nesilaikymo bei prietaiso prijungimo ar instaliacijos, atliktos ne pardavėjo įgalioto serviso.

7. Nepagrįstai iškviesto serviso darbuotojo atvykimo išlaidas bei atliktus negarantinio remonto darbus, prietaiso remontą ne darbo dienomis ar po darbo valandų pirkėjas apmoka pagal remonto paslaugas teikiančios įmonės įkainius.

Gaminio nustatymai ir diegimas (surinkimas, prijungimas ir kt.) aprašyti vartotojo instrukcijoje, pateikiamoje kartu su prietaisu. Atitinkami darbai turi būti atliekami tik kvalifikuotų specialistų. Labai svarbu prietaisą tinkamai nustatyti ir įdiegti, siekiant, kad jis patikimai veiktų ir galiotų garantija.

GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per keturiolika darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos

– Klientas prekę grąžina savo lėšomis;

– Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

– Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

– Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

– Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Norėdami nutraukti nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį, galite pasinaudoti šia forma: PAVYZDINĖ INFORMACIJOS APIE NUOTOLINĖS SUTARTIES AR NE PREKYBOS PATALPOSE SUDARYTOS SUTARTIES ATSISAKYMĄ FORMA

©2019 Mieleteka Visos teisės saugomos

Log in with your credentials

Forgot your details?